Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sıkça kullanılan dü mazmun. Ancak bu dü mazmun mevzuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online kırmızıışdataş firmaları ve internetten satış karşılayıcı e-ticaret siteleri bâtınin eleştiri olan bu dü mazmun, yeni kitlelere erişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek yerine önemlidir. Her dü mazmun da web sitelerinin kontrol motorlarındaki görünürlüğünü artırmaya yardımcı evet, lakin aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu ovamızda bugün bugün birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını beş on daha hevesligelgel ve beraber inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türkçe olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların kontrol motorları üzerinde daha görünür ve daha ulaşılabilir olması bâtınin yapılan çkırmızıışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, kontrol motorlarında ücretli reklam gelgelı gerçekleştirilerek web sitelerinde yoğunluk peşışı işlemlerinin bütününe denir. En popüler ve sık kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve bellik kıymetini artırmaya yönelik bir çkırmızıışma olan SEM, alıcı kitlesini yetiştirmek açısından da bayağı önemlidir. Başkaca SEM çkırmızıışmaları ile trafiğinizi yargılama arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da bilinen SEO çkırmızıışmaları ise SEM’in bilakis ücretsiz çkırmızıışmalardır. SEM makul bir bütçe bâtınin maruz reklamları kapsarken SEO çkırmızıışmaları makul anahtar kelimelerde sözıcı bir yükseliş elde etmek bâtınin yapılan çkırmızıışmalardır. Gelin, bu hakkındalaştırmayı beş on daha hevesligelgel.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çkırmızıışmaları arasındaki nüans; mafevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret hakkındalığında, SEO’nun ise bâtınerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde mimarilabilmesidir. Kısaca SEO bâtınin en ilkin içeriği üretirken harcanan maliyet haricinde başarım göstermesi bâtınin yeni bir ödeme mimarilmaz.

Bunun haricinde bir önemli nüans da hızdır. SEM çkırmızıışmalarında sonucu daha hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısa müddet içerisinde artırabilirsiniz. Bunun bilakis SEO çkırmızıışmaları ise uzun soluklu çkırmızıışmalardır. SEO çkırmızıışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri hamle hamle yapmalısınız.

Bu dü dijital pazarlama mazmunı arasındaki bir diğer önemli nüans da doğallıktır. SEM çkırmızıışmaları ücretli reklam çkırmızıışmaları başüstüneğu bâtınin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çkırmızıışmalarında bu keyfiyet farklıdır. SEO çkırmızıışmaları daha doğal uygulamaları kapsar ve sitenize daha uzvi bir yoğunluk rahatışı katkısızlar.

Bu dü mazmun, bâtınerik itibarıyla da tefavüt gösterir. SEO çkırmızıışmalarındaki bâtınerikler kullanıcı deneyimini artırmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Kısaca daha çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çkırmızıışmalarında ise amaç daha ticari başüstüneğu bâtınin bâtınerikler SEO çkırmızıışmalarındaki gibi olmayabilir.

Ancak bu kabul etmek değildir ki SEM bâtınerikleri kalitesizdir. Yalnızca dü mazmun arasındaki bâtınerik konseptleri ve odaklar farklıdır. Başkaca belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden daha dobra ya da daha üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine nazaran ikisinden de faydalanılabilir.
Ovamızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam etmek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Yoğaltıcı Davranışları: Sayısal Inkılapün Yükselişi ovamıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.