Taşova SEO

“Mükemmel Şekilde Optimize Edilmiş Sayfa” (Moz aracılığıyla) Web sitenize arama motoru trafiğini nasıl çekeceğinizi düşünürken anlamak isteyeceğiniz birkaç önemli, temel sayfa içi öğeye bakalım: Başlık Etiketleri Google, bir sayfanın gerçek anlamını daha iyi anlamak için çalışırken ve sayfalarınızda sıralamak istediğiniz terim (ve ilgili terimler) dahil olmak üzere, anahtar kelimelerin agresif ve manipülatif kullanımını ortadan kaldırmak (ve hatta cezalandırmak) hala değerlidir. Anahtar kelimenizi koyabileceğiniz en etkili yer, sayfanızın başlık etiketidir. Başlık etiketi, sayfanızın birincil başlığı değildir. Sayfada gördüğünüz başlık genellikle bir H1 (veya muhtemelen bir H2) HTML öğesidir. Başlık etiketi, tarayıcınızın en üstünde görebileceğiniz şeydir ve bir meta etiketinde sayfanızın kaynak koduyla doldurulur: seo için başlık etiketleri Başlık etiketiniz organik sonuç başlığınızla eşleşiyor: Tıklanabilir hale getirin Google’ın göstereceği bir başlık etiketinin uzunluğu değişecektir (karakter sayılarına değil, piksellere bağlıdır) ancak genel olarak 55-60 karakter burada iyi bir pratik kuraldır. Mümkünse, temel anahtar kelimenizde çalışmak istersiniz ve bunu doğal ve çekici bir şekilde yapabilirseniz, bu terimin etrafına da bazı ilgili değiştiriciler ekleyin. Yine de aklınızda bulundurun: Başlık etiketi, arama yapan kişinin sayfanız için arama sonuçlarında sıklıkla gördüğü şey olacaktır. Organik arama sonuçlarındaki “başlıktır”, bu nedenle başlık etiketinizin ne kadar tıklanabilir olduğunu da hesaba katmak istersiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir