Suluova SEO

Meta Açıklamaları Başlık etiketi etkili bir şekilde arama listenizin başlığı olsa da, meta açıklama (sitenizin kodunda güncellenebilen, ancak gerçek sayfanızda görünmeyen başka bir meta HTML öğesi) etkili bir şekilde sitenizin ek reklam kopyasıdır. Google, arama sonuçlarında gösterdiklerinde bazı özgürlükler alır, bu nedenle meta açıklamanız her zaman gösterilmeyebilir, ancak sayfanızın arama yapan kişilerin tıklama olasılığını artıracak ilgi çekici bir açıklamasına sahipseniz, trafiği büyük ölçüde artırabilirsiniz. (Unutmayın: Arama sonuçlarında görünmek yalnızca ilk adımdır! Arama yapanların sitenize gelmesini sağlamanız ve ardından gerçekten istediğiniz eylemi gerçekleştirmeniz gerekir.) Arama sonuçlarında gösterilen gerçek dünya meta açıklamasının bir örneğini burada bulabilirsiniz: Sayfanızın gerçek içeriği elbette çok önemlidir. Farklı türdeki sayfaların farklı “işleri” olacaktır – birçok kişinin bağlanmasını istediğiniz temel içerik varlığınız, kullanıcılarınızın hızlı bir şekilde bulmasını ve yanıt almasını sağlamak istediğiniz destek içeriğinizden çok farklı olmalıdır. Bununla birlikte, Google belirli içerik türlerini giderek daha fazla tercih ediyor ve sitenizdeki herhangi bir sayfayı oluştururken aklınızda bulundurmanız gereken birkaç nokta var: Kalın ve Benzersiz İçerik – Kelime sayısı açısından sihirli bir sayı yoktur ve sitenizde bir avuç ila birkaç yüz kelime içeren birkaç sayfalık içeriğiniz varsa,

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.