Merzifon SEO

Google’ın iyi lütfundan düşmeyeceksiniz, ancak Genel son Panda güncellemeleri özellikle daha uzun, benzersiz içeriği tercih ediyor. Çok sayıda (binlerce düşünün) son derece kısa (50-200 kelimelik içerik) sayfanız veya sayfanın başlık etiketi ve bir metin satırı dışında hiçbir şeyin değişmediği çoğaltılmış içeriğiniz varsa, bu başınızı belaya sokabilir. Sitenizin tamamına bakın: Sayfalarınızın büyük bir yüzdesi zayıf, yinelenen ve düşük değerli mi? Öyleyse, bu sayfaları “kalınlaştırmanın” bir yolunu bulmaya çalışın veya ne kadar trafik aldıklarını görmek için analizlerinizi kontrol edin ve görünmesini engellemek için onları arama sonuçlarından (noindex meta etiketi kullanarak) hariç tutun (noindex meta etiketi kullanarak) Google, sıralamalarını elde etmek için dizinlerini çok sayıda düşük değerli sayfayla doldurmaya çalıştığınızı. Etkileşim – Google, katılımı ve kullanıcı deneyimi metriklerini giderek daha fazla ağırlıklandırıyor. Bunu, içeriğinizin, arama yapanların sorduğu soruları yanıtladığından emin olarak, sayfanızda kalma ve içeriğinizle etkileşimde bulunma olasılıklarının yüksek olmasını sağlayarak etkileyebilirsiniz. Sayfalarınızın hızlı yüklendiğinden ve arama yapanları kapatıp onları uzaklaştırabilecek tasarım öğelerinin (içeriğin üzerinde aşırı agresif reklamlar gibi) bulunmadığından emin olun.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir