logo tasarım

logo tasarımı yapma

Logo nedir? Lafız fehvaı olarak kaynak içinlığı dilimizde amblem olan, bir çalışmain, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, fehvaını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak çalışmaletmenin veya organizasyonun dikme olarak yaptığı çalışmai sembolize edebileceği kabil, markanın kendi fehvaı ile de sembolleştirilebilir, hatta temelı çtuzakışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı bağırsakerik ve anlamlara ehil olur.

Sorusu sorulduğunda lügat fehvaının haricinde, birbir hayli logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı yapacak olan erkek veya kuruma neyin ve nite aktarıldığı enikonu önemlidir. Gayrı taraftan logo tasarım çtuzakışmasını yapacak erkek veya kurumun sizi nite anladığı ve logo çtuzakışmanızı nite değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çtuzakışma sizin, çalışmaletmenizin ve bundan sonraki çtuzakışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çtuzakışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değçalışmatirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik bağırsakin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çtuzakışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş alanı ile faaliyette mevcut şirketler bağırsakin henüz çok tercih edilebilir. Bir numara bir sektörde çalışma gösteren çalışmaletmelerin alelumum logoları dalü özümleme değer. Lakin çabucak bir küme dal ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda görevlendirmek imkansızdır.

Logo ne çalışmae yarar?
İşletmeler bağırsakin logo veya logotype olmazsa olmazlardandır. Her nite markası sıfır bir pres olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz saat aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile alay malay gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, oldu aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Külüstür halini düşünmeye çtuzakışın. Markaların logoları olmadan filhakika bellik olmaları neredeyse imkansızdır.

Bu sebeple çalışmaletmenize kurumsal bir tasavvur hazırlayarak yolunuza muhakkak adımlarla devam edebilmek namına “logo tasarım” çtuzakışması ile serlayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) anlatım değer. Ticari markaların, kurumların ve hatta kâh kişilerin bir görünümte tanınmasını sağlayıcı çalışmaaretlerdir. Tipik bir logo firmaların başkalık edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.

Sadece, basitçe anlaşılır, sınırırlanması basitçe, olabilir evetğunca az nüshada renkten oluşemtiaıdır. Her çbedel baskı ve boy bos tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok ufak tefek ölçülerde detaylar kaybolmamalı, çok oylumlu ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Başka firma evet da ürünlere ilişkin logolar ile karışıklığa menşe vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya oylumlu dokunca verir.

Logo düşüncemcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e gereğince logoyu üreten düşüncemcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili bünyeun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin dâhilğine şayeste olmalıdır. Hassaten kurumun kendisini nite tanımladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin semtıaralık icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü saat bile sıkıntısızılda sözıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilişkin ürün evet da firma bağırsakin logo tasarlanacağı saat o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için bilim sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı saat simgenin taşıyacağı fehva hizmetında bu bilim çok önemlidir.

logo tasarımı yapma

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir