Hamamözü SEO

Aslında, açıklamaya doğal olarak uymuyorsa, hedef anahtar kelimenizi buraya hiç eklemeyin. Alt özniteliğini atlamadığınızdan emin olun ve resmin kapsamlı, doğru bir açıklamasını yapmaya çalışın (onu göremeyen birine anlattığınızı hayal edin – bunun için var!). Konunuz hakkında doğal bir şekilde yazarak, “aşırı optimizasyon” filtrelerinden kaçınıyorsunuz (başka bir deyişle: Google’ı, sayfanızı hedef anahtar kelimeniz için sıralaması için kandırmaya çalışıyormuşsunuz gibi göstermiyor) ve kendinize veriyorsunuz ana konunuzun değerli değiştirilmiş “uzun kuyruk” varyasyonları için sıralama yapmak için daha iyi bir şans. URL Yapısı Sitenizin URL yapısı hem izleme açısından (segmentlere ayrılmış, mantıksal bir URL yapısı kullanarak raporlardaki verileri daha kolay segmentlere ayırabilirsiniz) hem de paylaşılabilirlik açısından önemli olabilir (daha kısa, açıklayıcı URL’lerin kopyalanması ve yapıştırılması daha kolaydır ve hatalı olma eğilimindedir) daha az sıklıkta kesilir). Yine: Mümkün olduğu kadar çok anahtar kelime eklemeye çalışmayın; kısa, açıklayıcı bir URL oluşturun. Üstelik, mecbur değilseniz, URL’lerinizi değiştirmeyin. URL’leriniz “hoş” olmasa bile, kullanıcıları ve genel olarak işletmenizi olumsuz yönde etkilediklerini düşünmüyorsanız, onları “daha iyi SEO” için daha anahtar kelime odaklı olacak şekilde değiştirmeyin.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.