Gümüşhacıköy SEO

URL yapınızı değiştirmeniz gerekiyorsa, uygun (301 kalıcı) yönlendirme türünü kullandığınızdan emin olun. Bu, işletmelerin web sitelerini yeniden tasarlarken yaptıkları yaygın bir hatadır. Şema ve İşaretleme Son olarak, sayfa üzerindeki tüm standart unsurları hallettikten sonra, bir adım daha ileri gitmeyi ve Google’ın (ve şemayı da tanıyan diğer arama motorlarının) sayfanızı anlamasına daha iyi yardımcı olmayı düşünebilirsiniz. Şema işaretlemesi, sayfanızın arama sonuçlarında daha yüksek görünmesini sağlamaz (şu anda bu bir sıralama faktörü değildir). Reklam uzantılarının AdWords reklamlarınız için yaptığı gibi, girişinize arama sonuçlarında ek “emlak” verir. Bazı arama sonuçlarında, başka hiç kimse şema kullanmıyorsa, sitenizin derecelendirme gibi şeyler göstermesi, diğerlerinin göstermemesi sayesinde tıklama oranında güzel bir avantaj elde edebilirsiniz. Herkesin şema kullandığı diğer arama sonuçlarında, incelemelere sahip olmak “önemli şeyler” olabilir ve bunları çıkararak TO’nuza zarar veriyor olabilirsiniz:

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir